onsdag den 27. februar 2013

Leropgave


                                        Kugleteknikken



Først lavede jeg en kugle

Jeg ville lave et krus, så kuglen blev lavet aflang, da kruset skulle være højt

Jeg lavede et hul i kruset, er var det godt jeg havde lange fingere, da jeg arbejdede mig ned af i kruset.

En hang af en pølse"færdigt!! det var jo meget nemt:-)


Pølseteknikken



Først lavede jeg en flad plade, som jeg skar ud efter en form jeg fandt i mit skab.

så blev der lavet pølser

på med pølsen

flere pølser fulgte efter, så blev det svært, da jeg skulle have det glattet ud, meningen var at pølserne skulle blive til fyrfadslys:-), men jeg måtte pille nogle af pølserne af, og mit projekt endte ud i et askebæger hm, og jeg ryger ingen gang selv:-) nå men kan jo bruges når man for gæster af rygere:-)

Færdigt

Mit forhenværende fyrfads lys

Jeg synes det er spændende at arbejde med ler og vil prøve at arbejde videre imorgen:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar