tirsdag den 6. november 2012

Dukkeprojekt

Vi fik på UCSyd startet op på vores dukke projekt, det er rigtigt spændende. jeg er begyndt at arbejde lidt videre på projektet. Hoved, hænder og fødder er udviklet i træmasse, som er nem bearbejdeligt, og meget hårdt når det er tørt, det tog lang tid om at tørre, en uges tid før det var gennem tørt. Jeg vil som slut resultat, gerne at det bliver en lidt uhyggelig heks, derfor har jeg gjort næsen lang og krum, øjnene har jeg lavet lidt udstående, så de kommer til at virke lidt uhyggelige, munden er bred, og skulle gerne komme til at se lidt lumsk ud, jeg vil idag gå lidt på udkig efter "rigtigt hekse hår"i hobby forretningen.
Dukkens foreløbige udsende.

Så er den blevet slebet med fin sand papir, den er blevet lidt glattere i overfladen.
Det støvede ret vildt, ville forslå, man tog maske på for ikke at indånde støvet.
Nu skal den males, mangler at få fat på nogle små pensler, og så kommer ansigtet oprindelige udseende også på blokken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar