onsdag den 8. februar 2012

Så er mit biotop fundet:)

                                                                                         
Dejligt naturskønt område
Men en issende kulde der mødte mig der jeg tog ud for at kigge næmmere på mit biotop.
-11`. Jeg glæder mig til at udforske området for smådyr og andet godt når vejret bliver derefter.















Her er et billede fra d. 25 feb, efter sneen er væk, nu er det mere tydeligt at området er rigtigt sumpet.

Med sump områder
som når foråret kommer vil være rigtigt spændende at udforske.

Så idylsk med lille Å løb.
    Som bare bliver så spændende udforske, og til foråret se hvor meget liv der dykker frem:)



Masser af kradt, bliver spændende:)

Jeg har i nærheden af hvor jeg bor fundet mit biotop, en skøn eng med sump og å område der ligger i udkanten af Haderslev.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar